رضایی: امیدوارم باری از دوش کشتی بردارم، بنی تمیم و لایق اختلافی ندارند

به گزارش مجله سرگرمی، نایب رئیس جدید فدراسیون کشتی با بیان اینکه تنها با هدف یاری به کشتی این مسئولیت را قبول نموده است، گفت: بدون شک قبول این سمت تداخلی با سرمربیگری تیم ملی امید ایجاد نخواهد کرد.

رضایی: امیدوارم باری از دوش کشتی بردارم، بنی تمیم و لایق اختلافی ندارند

علیرضا رضایی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره انتخابش به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی اظهار کرد: خوشبختانه تمامی کارها به صورت منظم و طبق روال همیشگی در فدراسیون کشتی در حال اجرا است و فدراسیون در کمال آرامش به کار خود ادامه می دهد. من هم همواره برای یاری به کشتی هر کاری که از دستم بربیاید انجام می دهم و به دنبال چیزی جز یاری به کشتی نیستم. امیدوارم بتوانم باری از دوش کشتی بردارم و در انجام امور به فدراسیون یاری کنم.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی اضافه کرد: خوشبختانه دوستان چه در بحث کارهای اداری و چه در مباحث فنی زحمات زیادی کشیده اند و امور بخوبی در حال اجرا است و هیچ کاری نیز روی زمین نمانده است، ضمن آنکه برنامه ها و مسابقات کشتی نیز طبق تقویم در حال برگزاری است. من هم هر کجا که احتیاج باشد قطعاً کوتاهی نمی کنم و به وظایف و مسئولیت هایی که دارم عمل خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید درباره امکان تداخل سمت جدید با سرمربیگری تیم ملی امید، اعلام نمود: نه، مسئله ای در این باره بوجود نخواهد آمد چرا که بعد از رقابت های قهرمانی آسیا که فروردین ماه برگزار می گردد، 8 تا 9 ماه فرصت داریم تا تیم را مهیای حضور در رقابت های جهانی کنیم و این فرصت بسیار خوبی است تا کارها را در کمال آرامش جلو ببریم. من هم سعی می کنم در این مدت هم یاری حال فدراسیون باشم و هم به وظایفم در امور فنی عمل کنم.

رضایی درباره ترکیب تیم ملی امید در جام جهانی روسیه نیز گفت: پس از رقابت های جام تختی ترکیب تیم ملی در این رقابت ها تعیین خواهد شد. قصدمان این است از دو تیم مجزا در جام جهانی روسیه و رقابت های قهرمانی آسیا که فروردین ماه برگزار می گردد استفاده کنیم.

نایب رئیس فدراسیون کشتی درباره بعضی شایعه ها مبنی بر اختلاف نظر حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی و رضا لایق دبیر این فدراسیون گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم هیچ اختلافی میان لایق و دیگر مسئولان فدراسیون وجود ندارد و دبیر فدراسیون به مسئولیت های خود عمل می نماید تا مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی را مهیا کند.

رضایی در خاتمه گفت: امیدوارم در مسئولیت جدید بتوانم تا هر زمانی که احتیاج است چه یک ماه یا چند سال مثمرثمر باشم و بتوانم باری از دوش کشتی بردارم.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11309

به "رضایی: امیدوارم باری از دوش کشتی بردارم، بنی تمیم و لایق اختلافی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: امیدوارم باری از دوش کشتی بردارم، بنی تمیم و لایق اختلافی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید