ژاپن آماده است هر کاری برای کاهش تنش ها انجام دهد

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر امور خارجه ژاپن در دیدار با محمد جواد ظریف بیان کرد کشورش آماده است هر کاری که به کاهش تنش منجر گردد انجام دهد.

ژاپن آماده است هر کاری برای کاهش تنش ها انجام دهد

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف با اشاره به جنگ و تروریسم اقتصادی دولت آمریکا ضد ملت ایران گفت: جنگ اقتصادی را با ملت ما شروع نموده اند و روزانه هم با تبلیغات و نفرت پراکنی های آمریکایی ها روبرو هستیم.

وزیر امور خارجه در دور اول دیدار با وزیر امور خارجه ژاپن ضمن خوشامدگویی به همتای ژاپنی و هیات همراه، با اشاره به روابط دیرینه دو کشور و 90 سال روابط دیپلماتیک ایران و ژاپن، این کشور را دوست و شریک خوب ایران در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خواند و از سفر مقامات عالی رتبه ژاپن به ایران استقبال کرد.

ظریف با اشاره به جنگ و تروریسم اقتصادی دولت آمریکا ضد ملت ایران اضافه کرد: جنگ اقتصادی را با ملت ما شروع نموده اند و روزانه هم با تبلیغات و نفرت پراکنی های آمریکایی ها روبرو هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان توضیح داد: در این شرایط سخت برای رفاه و آسایش مردم خود راه هایی را خواهیم یافت که از جمله آن تجدید نظر در بودجه و سیاست های اقتصادی بدون اتکاء به نفت است.

کونو تارو نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران و پذیرش هیات عالی ژاپن توسط مقامات عالی کشور خاطر نشان کرد: سفر شینزو آبه به ایران به عنوان یک کشور دوست، تاریخی است.

تارو اضافه کرد: ایران کشوری مهم در منطقه است و ما معتقدیم در این منطقه مهم هر چه تنش کمتر باشد به نفع همگان است؛ در غیر این صورت همه ضرر می کنیم. ژاپن آماده است هر کاری که به کاهش تنش منجر گردد انجام دهد.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28003

به "ژاپن آماده است هر کاری برای کاهش تنش ها انجام دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن آماده است هر کاری برای کاهش تنش ها انجام دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید