چراغی: انتظار داشتیم داور باتجربه ای برای بازی ما با پرسپولیس انتخاب شود، امیدوارم سرمربی پارس جنوبی تا شروع تمرینات انتخاب شود

به گزارش مجله سرگرمی، ایوب چراغی، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که انتظار داشت داور باتجربه ای قضاوت دیدار این تیم مقابل پرسپولیس را بر عهده بگیرد.

چراغی: انتظار داشتیم داور باتجربه ای برای بازی ما با پرسپولیس انتخاب شود، امیدوارم سرمربی پارس جنوبی تا شروع تمرینات انتخاب شود

ایوب چراغی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل پرسپولیس گفت: بچه ها در این مسابقه خیلی زحمت کشیدند. با اینکه ما سرمربی نداشتیم و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی نداشتند، خوب بازی کردند. ما 94 دقیقه مقابل پرسپولیس بازی خوبی ارائه کردیم، اما بچه ها تمرکز لازم را نداشتند. به تیم پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می گویم.

وی درباره اعتراض اعضای تیم پارس جنوبی به قضاوت علی صفایی، داور مسابقه شرح داد: صفایی داور جوان و خیلی خوبی است، اما در بسیاری از صحنه ها عملکرد خوبی نداشت. ما در دیدارهای قبلی خیلی از اشتباهات داوری ضرر کردیم، اما انتظار داشتیم در این مسابقه شاهد قضاوت داورانی باشیم که تجربه کافی را داشته باشند و با توجه به بحرانی که داریم، باری به بارهای ما اضافه نشود.

سرپرست تیم پارس جنوبی درباره انتخاب سرمربی جدید جمی ها به خبرنگاران گفت: منتظریم ببینیم مرادی و موسوی (مدیرعامل باشگاه پارس و مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی) چه تصمیمی می گیرند و چه کسی سرمربی می شود. فعلاً در حال رایزنی با گزینه های مدنظر باشگاه هستیم. بچه ها روز سه شنبه به تعطیلات نیم فصل می فرایند و امیدوارم وقتی به تمرینات بازمی گردند، سرمربی جدید انتخاب شده باشد تا از این بلاتکلیفی خارج شویم. پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه بسته است و باید با همین بازیکنان به کار خود ادامه دهیم.

چراغی درباره اینکه برخی بازیکنان پارس جنوبی خاطرنشان کرده اند در تعطیلی لیگ برتر از این تیم جدا می شوند، گفت: پیش از دیدار مقابل پیکان، 20 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت می کنیم تا دریافتی آنها به 50 درصد برسد. در رأس بازیکنان، محمد نوری کاپیتان ماست که از باشگاه خواستیم مطالبات او و گودرزی را از فصل گذشته پرداخت کنند تا این دو بزرگ تر تیم در پارس جنوبی بمانند.

وی درخصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: مرادی به دنبال باز کردن پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه است. انجام این کار، فرایندی را می طلبد و باید پول باشد تا جلساتی با بازیکنانی که از سال گذشته طلب داشتند، برگزار کنیم و پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه باز شود.

سرپرست تیم پارس جنوبی در مورد بسته بودن حساب این باشگاه و مشکل تمرین زردپوشان برای تمرین در زمین بانک ملی تهران گفت: حساب باشگاه فعلاً مسدود است. این هفته به همراه مرادی، نشستی با طلبکاری که با شکایت خود باعث بسته شدن حساب شده، برگزار می کنیم تا این مشکل حل شود. ما مطالبات مدیران زمین بانک ملی تهران را پرداخت کردیم و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64414

به "چراغی: انتظار داشتیم داور باتجربه ای برای بازی ما با پرسپولیس انتخاب شود، امیدوارم سرمربی پارس جنوبی تا شروع تمرینات انتخاب شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغی: انتظار داشتیم داور باتجربه ای برای بازی ما با پرسپولیس انتخاب شود، امیدوارم سرمربی پارس جنوبی تا شروع تمرینات انتخاب شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید