پیروزی پر گل آرسنال و تثبیت صدرنشینی ، توقف یاران حسینی در خانه

به گزارش مجله سرگرمی، هفته دوم رقابت های لیگ اروپا با برگزاری 12 دیدار به سرانجام رسید.

پیروزی پر گل آرسنال و تثبیت صدرنشینی ، توقف یاران حسینی در خانه

به گزارش ،رقابت های هفته دوم لیگ اروپا از امروز آغاز شد و امشب هم با برگزاری 12 دیدار در گروه های مختلف به پایان رسید. شاگردان امری در مهم ترین دیدار امشب در خانه میزبان استاندارد لیژ بودند و توانستند به پیروزی پرگل 4 - 0 دست پیدا کنند، آن ها در هفته نخست هم 3 -0 فرانکفورت را برده بودند و با این نتیجه صدرنشینی شان در گروه ششم تثبیت کردند، دیگر دیدار این گروه هم با رجحان 1 - 0 فرانکفورت به پایان رسید و به نخستین برد امسال در این رقابت ها دست یافت.

تیم فوتبال ترابوزن که از بازیکن ایرانی یعنی مجید حسینی سود می برد امشب میزبان بازل سوئیس بود و در پایان با نتیجه 2 -2 متوقف شد، ختافه هم در دیگر دیدار این گروه پیروز شد کننده روسیه یعنی کراسنودار را شکست دهد و صدرنشینی اش را تثبیت کند. سویا هم در گروه نخست این رقابت ها با نتیجه 1 - 0 از سد آپوئل نیکوزیا گذشت و با 6 امتیاز صدرنشین گروهش شد. قره باغ هم مقابل دودلانژ به پیروزی پرگلی رسید تا همانند رقیب امشب 3 امتیازی شود، بر اساس قانون یوفا بازی رو در رو برای جایگاه محاسبه می شود و با این حساب قره باغ به رده دوم جدول می رسد.

تیم های دیناموکیف - لوگانو و مالمو - کپنهاگن به تساوی رسیدند تا عملا شاهد تغییر جایگاهی در این تیم نباشیم، در عوض این گروه تیم های گروه چهارم مانند آیندهوون و اسپورتینگ لیسبون همان طور که انتظار می رفت با نتیجه مطلوبی به پیروزی شدند و شرایطشان در این گروه را بهتر کردند. تیم های فوتبال لاتزیو و سلتیک هم در دیدار هایی دیدنی پیروز شدند میهمانان را شکست دهند وتا به شرایط مطلوب تری دست یابند.

انتهای پیام /

silverseven.ir: سیلور 7 | مجله فناوری های رایانه ای، علوم کامپیوتری

slimfa.ir: اسلیم فا | مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

tafatton.ir: تفطن، گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48999

به "پیروزی پر گل آرسنال و تثبیت صدرنشینی ، توقف یاران حسینی در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پر گل آرسنال و تثبیت صدرنشینی ، توقف یاران حسینی در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید