پژوهشگران دانشگاه آزاد تسهیلات اقتصادی دریافت می نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: همه نخبگان و پژوهشگران دانشگاه آزاد سال جاری برای فعالیت های تحقیقاتی خود تسهیلات ویژه حمایتی خواهند گرفت.

پژوهشگران دانشگاه آزاد تسهیلات اقتصادی دریافت می نمایند

بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به حمایت از فعالیت های پژوهشی دانشجویان این دانشگاه گفت: همه دانشجویانی که در باشگاه پژوهشگران جوان عضویت دارند در سال تحصیلی جدید برای کارهای تحقیقاتی خود تسهیلات ویژه پژوهشی دریافت می نمایند.

ارائه تسهیلات اقتصادی برای کارهای تحقیقاتی دانشجویان

وی اضافه کرد: دانشجویانی که در بخش های علوم پزشکی، علوم انسانی، هنر و کشاورزی در زیر مجموعه معاونت آموزشی تحصیل می نمایند در صورتی که به فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی بپردازند، می توانند از تسهیلات اقتصادی برای کارهای تحقیقاتی خود استفاده نمایند.

دانشگاه آزاد در جهت پیشرفت است

نگاهداری با اشاره به پایش برنامه های علمی دانشگاه آزاد توضیح داد: در دوره مدیریتی اخیر این دانشگاه طرح پایش برنامه علمی در دستور کار نهاده شد که اکنون در این کار دانشگاه آزاد درحال حاضر در جهت پیشرفت واقع شده است.

فراوری انتها نامه ها براساس احتیاج محلی و منطقه ای

وی گفت: انتها نامه های دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی و هنر براساس احتیاج محلی و منطقه ای در استان های کشور انجام می گردد.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39464

به "پژوهشگران دانشگاه آزاد تسهیلات اقتصادی دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهشگران دانشگاه آزاد تسهیلات اقتصادی دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید