سرانجام تدوین لتیان

به گزارش مجله سرگرمی، فیلم سینمایی لتیان با پشت سر گذاشتن مراحل فراوری خود درنظر دارد رونمایی از این اثر را در سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر داشته باشد.

سرانجام تدوین لتیان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فیلم، با سرانجام تدوین لتیان توسط محمدرضا مویینی، مراحل فنی نخستین ساخته علی تیموری به تهیه نمایندگی مجید مطلبی همچنان ادامه دارد.

صداگذاری لتیان به تازگی توسط حسین ابوالصدق شروع شده و طی روزهای آینده ساخت موسیقی فیلم هم شروع می گردد و به احتمال زیاد اولین نمایش فیلم در سی وهشتمین جشنواره فجر باشد.

در فیلم پربازیگر لتیان که اواخر سال گذشته جلو دوربین رفت امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، سارا بهرامی، حسن معجونی، ستاره پسیانی و علیرضا ثانی فر بازی می نمایند.

این روزها فیلم سرخپوست به تهیه نمایندگی مجید مطلبی در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است که به فروش بیش از 13 میلیارد تومان رسیده است.

در خلاصه داستان این فیلم به نویسندگی اکتای براهنی آمده است: لتیان یک سد است. سدی بر روابط انسانی. رودخانه های روابط پشت سدی ایستاده اند و راه بن بست است. یک نفر می خواهد این سد را بشکند اما خوب می داند که شکستن سد به این سادگی نیست. شهر خراب خواهد شد. تکلیف چیست؟

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37626

به "سرانجام تدوین لتیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام تدوین لتیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید