نهمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه سل آغاز به کار کرد

به گزارش مجله سرگرمی، نهمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه سل به میزبانی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

نهمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه سل آغاز به کار کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نهمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه سل با حضور علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در بیمارستان فرهیختگان آغاز به کار کرد.

این کنگره هر دو سال یک بار توسط مرکز آموزشی، پژوهشی، درمانی سل و بیماری های ریوی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری و با تأیید و همکاری انجمن ریه اروپا ERS و انجمن ریه ترکیه TTS و موسسه تحقیقات عروق ریوی PVRI فرانسه، در شهر تهران برگزار می شود.

در نهمین دوره برگزاری این کنگره که به مدت چهار روز در بیمارستان فرهیختگان برگزار می شود، متخصصیان برجسته و صاحب نام داخل کشور در زمینه بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه و بیماری های عفونی مرتبط با ریه و مهمانان خارجی از قاره های مختلف آسیا، آمریکا، اروپا و آفریقا حضور دارند.

در مراسم افتتاحیه این کنگره، علی اکبر ولایتی به عنوان رئیس کنگره به ایراد سخنرانی پرداخت. طی چهار روز برپایی کنگره، جلسات متعدد علمی در قالب سمپوزیوم، پانل، میزگرد، کارگاه های آموزشی تئوری و عملی، کنفرانس های ویدئویی و همچنین ارائه مقالات به صورت شفاهی و پوستر برگزار می شود.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51638

به "نهمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه سل آغاز به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه سل آغاز به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید