نماینده مجلس انگلیس: لندن خواستار برگزیت بدون توافق است

به گزارش مجله سرگرمی، یک نماینده آلمانی مجلس انگلیس اعلام نمود که لندن با وجود شیوع کرونا خواستار تمدید دوران گذار پسابرگزیت برای دستیابی به توافقی با اتحادیه اروپا نبوده است و یک برگزیت بدون توافق را می خواهد.

نماینده مجلس انگلیس: لندن خواستار برگزیت بدون توافق است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان تی وی آلمان، بحران کرونا مذاکرات برگزیت بین انگلیس و اتحادیه اروپا را موقتاً به حال تعلیق درآورده است.

ورا هوب هاوس، از نمایندگان لیبرال مجلس انگلیس که متولد آلمان است در تبادل نظر با یک رسانه آلمانی گفت که دولت انگلیس با وجود بحران کرونا خواستار تمدید مذاکرات دوران گذار پسابرگزیت که موعد آن برای سرانجام امسال میلادی مقرر شده است، نیست.

وی در این باره گفت: سیاستمداران اتحادیه اروپا باید بالاخره ببینند که در اینجا چه می گذرد. دولت انگلیس خواستار یک برگزیت بدون توافق است.

هاوس در بخش دیگری از سخنانش گفت: افراط گرایان در حزب دولتی محافظه کار بوریس جانسون نه به مذاکرات و نه به دستیابی به توافقی با اروپا علاقه ای ندارند. زمان آن است که اتحادیه اروپا واقع نگر باشد.

انگلیس در 31 ژانویه امسال میلادی رسماً از اتحادیه اروپا خارج شد و قرار است در دوران گذار پسابرگزیت که تا سرانجام امسال میلادی مقرر شده است درباره مناسبات آینده با اتحادیه اروپا مذاکراتی را انجام دهد و به توافقی دست یابد.

انگلیس به شدت مخالف تمدید دوران گذار است و این در حالی است که مقامات اروپایی دستیابی به نتیجه ای در این دوران کوتاه درباره مناسبات آینده با انگلیس را امکان پذیر نمی دانند.

با این حال این مذاکرات به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلاً به حال تعلیق درآمده و هیچ پیشرفتی نداشته است.

میشل بارنیر، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا درباره برگزیت هم چندی پیش به کرونا مبتلا شد.

+

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83090

به "نماینده مجلس انگلیس: لندن خواستار برگزیت بدون توافق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس انگلیس: لندن خواستار برگزیت بدون توافق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید