مورینیو: اگر چلسی در لیگی دیگر بود با قدرت قهرمان می شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی 51 ساله آبی پوشان لندنی معتقد است اگر تیمش در لیگی به غیر از لیگ برتر انگلیس بود با قدرت می توانست قول قهرمانی در فصل جاری را بدهد.

مورینیو: اگر چلسی در لیگی دیگر بود با قدرت قهرمان می شد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال چلسی شب گذشته (شنبه) در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در استادیوم سلهرست پارک پیروز شد میزبان خود، کریستال پالاس را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد تا هفتمین پیروزی این تیم رقم بخورد و آبی پوشان لندنی با 22 امتیاز صدرنشینی خود را تداوم ببخشند.

ژوزه مورینیو که حالا شاگردانش با پنج امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی در صدر جدول لیگ برتر جای دارند، گفت: اگر در لیگی دیگر بودیم با قدرت می گفتم که چلسی به قهرمانی فصل جاری خواهد رسید ولی در لیگ برتر تنها چیزی که می توانم بگویم این است که می توانیم قهرمان شویم. در لیگ برتر صحبت کردن قاطع در مورد قهرمانی کار احمقانه ای است، چون تیم های خوب دیگری هم در این لیگ هستند و راهی طولانی با موانع بسیار پیش روی ماست.

وی اضافه نمود: واضح است همانطور که شما هم آن را حس نموده اید چلسی نسبت به فصل گذشته تیم بهتری دارد و به خوبی می توان این موضوع را مورد ارزیابی قرار داد. این پیشرفت ما هم ربطی به اضافه شدن بازیکنان شگفت انگیزی همچون دیه گو کاستا و سسک فابرگاس ندارد.

آقای خاص همچنین در مورد استفاده نکردن از مهاجم اسپانیایی تیمش در این ملاقات گفت: پس از بازی با آرسنال کاستا برای حضور در تیم ملی اسپانیا راهی کشورش شد و در دو بازی سنگین ماتادورها برابر اسلواکی و لوکزامبورگ به میدان رفت و در شرایطی به لندن بازگشت که آماده بازی برای تیم باشگاهی اش نبود.

مورینیو در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد کاستا با کادر پزشکی تیم ملی اسپانیا صحبتی داشته اید؟ با حالتی طعنه آمیز گفت: برای چه؟ پولم را برای تماس تلفنی خرج کنم؟ نه! به هر حال به نظرم دیه گو در میانه ماه نوامبر در شرایط خوبی خواهد بود و برای بازی در تیم ملی اسپانیا آماده خواهد بود. ما به خوبی از او مراقبت خواهیم کرد و هر وقت که از بازی های ملی رهایی پیدا کند برای من هم بازی خواهد نمود.

سرمربی پرتغالی چلسی در انتها در مورد داوری مسابقه عنوان نمود: نیمی از بازیکنان کریستال پالاس در این مسابقه بارها داور مسابقه را احاطه نموده بودند و سعی داشتند تا او را تحت تأثیر قرار دهند. البته به نظرم جان تری باید بابت بر هم زدن تعادل فریزر کمپبل کارت زرد می گرفت. فکر می کنم داور پیش از این بازی روزهای بهتری داشت.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65711

به "مورینیو: اگر چلسی در لیگی دیگر بود با قدرت قهرمان می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: اگر چلسی در لیگی دیگر بود با قدرت قهرمان می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید