مشهورترین سوپرمدل های آسیایی در جهان

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران - ترجمه از پردیس بختیاری: سوپرمدل ها تنها به خاطر زیبایی ظاهرشان به شهرت نرسیده اند. آن ها برای رسیدن به این جایی که هستند تلاش های زیادی کرده اند. شهرت، به خصوص در جهانی مد و فشن، ساده به دست نمی آید. افراد بسیاری در این حرفه به طور جدی فعالیت می کنند، اما لقب سوپرمدل چیزی نیست که به راحتی به دست آید. اگر دوست دارید با مشهورترین سوپرمدل های زن آسیایی در جهان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

مشهورترین سوپرمدل های آسیایی در جهان

Amber Chia - مالزی

امبر چیا یکی از سوپرمدل های اهل مالزی ست که شهرت آن به بیش از 2 دهه می رسد. او جزو یکی از اولین مدل های آسیایی ست که مدال مادلینگ را در سطح بین المللی از آن خود کرد. شهرت او زمانی افزایش یافت که ویکتوریا بکهام او را به عنوان مدلی برای معرفی کلکسیون جدید لباس هایش در هفته مد نیویورک 2009 انتخاب کرد. تصویر امبر چای روی جلد بیش از 200 مجله به چاپ رسیده و در فشن شو های تمام قاره ها شرکت کرده است. او نه تنها سوپرمدل مشهوری ست، بلکه کارآفرین پیروزی نیز است که توانسته مدرسه مادلینگ و زیبایی خودش را با نام آکادمی امبر چیا به راه بیاندازد.

Bianca Bai- تایوان

بیانکا بای بازیگر و مدل تایوانی ست که مادلینگ را قبل از بازیگری آغاز کرد. او در سال 2010 نامزد بهترین بازیگر در 45 جایزه گلدن بل برای بازی در Shining Days شد. او نه تنها در صنعت مد و فشن بلکه در حرفه بازیگری نیز بسیار فعال است. بیانکا بای تاکنون در فیلم هایی، چون Fated to Love You، Skip Beat و P.S Man هنرنمایی کرده و در سال 2016 نیز صاحب یک فرزند پسر شده است.

Tao Okamoto- ژاپن

توا اوکاموتو محرفه مادلینگ را از سن 14 سالگی در ژاپن آغاز کرد. او برای این که بتواند در این حرفه تجربه های بیشتری کسب کند، به پاریس نقل مکان کرد و با حضور در فشن شو های مختلف اروپایی، توانست نام خود را به عنوان یک مدل حرفه ای به ثبت برساند. او در حال حاضر یکی از مشهورترین مدل های آسیایی در اروپاست. او برای رسیدن به شهرت، زحمت های زیادی کشید که در نهایت منجر به همکاری او با برند های مشهوری جون شنل، دولچه و گابانا، لویی ویتون، رالف لورن و غیره... شد. او تاکنون جوایز زیادی از جمله مدل سال ژاپن یا مدل فشن کلاب ادیتور را کسب کرده است. توا اوکاموتو در حال حاضر یکی از پیروز ترین مدل های ژاپنی ست که در دنیا به خوبی درخشیده است.

Sheila Sim- سنگاپور

شیلا سیم از ستاره هایی ست که از دوران کودکی با صنعت مد و فشن آشنا بود. خاله او یکی از مدل های مشهور بود، از این رو شیلا سیم، به دلیل زیبایی و توانایی هایی که داشت، مطمئن بود که روزی جا پای او می گذارد و در صنعت مد و فشن نامی را برای خود ثبت می کند. استعداد مادلینگ او در دوران نوجوانی و در یک میهمانی توسط یکی از طراحان مشهور کشف شد. او اکنون جزو یکی از سوپرمدل های سنگاپور است. او با برند های مشهوری، چون کلوین کلین، جورجو آرمانی، دانا کرن و ... همکاری کرده است. شیلا آنقدر در حرفه اش قدرت دارد که نام دختر طلایی سنگاپور را به او نسبت داده اند. او به مدت 3 سال چهره Audi Fashion Festival بود.

Danica Magpantay - فیلیپین

دانیکا مگپنتی سوپر مدلی ست که نه تنها جایزه سوپرمدل فورد دنیای را در سال 2011 از آن خود کرده، بلکه با شرکت بین المللی مادلینگ قراردادی را به قیمت نیم میلیون دلار امضا کرده است. او اولین زن فیلیپینی ست که به این مقام ها دست یافته است. البته او از کودکی با این حرفه آشنا بود، مادرش Milagros Flores نیز یک سوپر مدل معروف است. از این رو دانیکا نیز از همان دوران کودکی در هفته های مد فیلیپین شرکت و روی دفیله راه می رفت. او به عنوان نماینده کشورش در کت واک دنیای که در نیویورک برگزار گشت، شرکت کرد. با تمام این پیروزیت ها، او هنوز هم اهداف و آرزو های زیادی در سر دارد که یکی از آن ها حضورش در کنار مدل های ویکتوریت سیکرت است.

Lisa Haydon- هند

لیسا هایدون سوپرمدلی ست که به خاطر حضورش در هفته مد Lakme که بهترین فشن شو هند است، شهرت دارد. او فارغ التحصیل رشته روان شناسی ست، اما به خاطر درآمد دوران تحصیل و اجاره خانه اش، به مادلینگ روی آورد، اما گویا به این حرفه علاقمند شد و توانست با استعدادی که در آن داشت، در سطح دنیای بدرخشد. او ابتدا کارش را در استرالیا آغاز کرد، اما بعد ها به هند بازگشت و در آنجا مادلینگ را به طور حرفه ای دنبال کرد. تصویر او روی جلد مجلات مشهوری، چون Harpers Bazaar، FHM و Elle منتشر شده است. یکی از علل مجبوبیت او در میان طرفدارانش، استایل متفاوت اش می باشد. او زمانی که در مسابقات مد شرکت می کند، همیشه مقام اول را به خود اختصاص می دهد و هیچ جایی برای رقبای دیگر باقی نمی گذارد.

Gaile Lok- ماکائو

یکی از مشهورترین مدل های آسیا، گایل لوک می باشد که در ماکائو به دنیا آمد، اما در آمریکا بزرگ شد. او کار مادلینگ را از 18 سالگی آغاز و از آن زمان به بعد پله های پیروزیت را یکی یکی طی کرد. او با لوکس ترین برند های دنیا مانند فندی، بولگاری، سلین، مارک جیکوبز و ... همکاری کرده است. تصاویر او روی جلد مجلاتی، چون Marie Claire و Elle و نام او در مقالات زیادی ثبت شده است. او فارغ التحصیل رشته تاریخ هنر و هنر های تجسمی می باشد.

Liu Wen- چین

لیو ون نام خود را در صنعت مادلینگ ثبت کرده است. او بیش از 3 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و به عنوان یکی از بزرگ ترین اینفلوئنسر های شبکه های اجتماعی شناخته می شود. او اولین مدلی ست که به ویکتوریا سیکرت راه یافت و همچنین اولین مدل آسیایی ست که در مجله فوبرز نام پردرآمدترین مدل سال را از آن خود کرد. زندگی او پستی و بلندی های زیادی داشت. او خودش دوست داشت که یک تور لیدر باشد، اما مادرش او را تشویق کرد تا به حرفه مادلینگ روی آورد. او اولین مدل چینی ست که در کنار سوپراستار معروف، کندال جنر، تصوریش روی مجله معروف Vogue چاپ شد.

منبع: top10lifestyles

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: برترین ها
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27539

به "مشهورترین سوپرمدل های آسیایی در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهورترین سوپرمدل های آسیایی در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید