لیگ جهانی کاراته وان دبی، عسگری طلایی شد، فداکار به مدال نقره رسید

به گزارش مجله سرگرمی، در روز پایانی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان دبی، بهمن عسگری پیروز به کسب مدال طلا شد و علی فداکار به مدال نقره دست یافت.

لیگ جهانی کاراته وان دبی، عسگری طلایی شد، فداکار به مدال نقره رسید

به گزارش خبرنگاران، در سومین و آخرین روز از پیکارهای لیگ دنیای کاراته وان در دبی امارات که با حضور 737 کاراته کا از 86 کشور پیگیری شد، امروز (یکشنبه) فینال وزن 75 کیلوگرم بین بهمن عسگری از ایران و لوئیجی بوسای ایتالیایی دارنده یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز دنیا برگزار گردید که عسگری پیروز شد با رجحان 2 بر صفر مدال طلای این وزن را از آن خود کند.

عسگری پس از استراحت در دور اول، در اولین مبارزه 2 بر صفر جو کلاوای از انگلیس دارنده برنز امیدهای اروپا را شکست داد. سپس پیروز شد 5 بر صفر لوگان داکوستا از فرانسه را مغلوب کند. او در ادامه یک بر صفر پاول آرتومونوف از استونی دارنده برنز امیدهای دنیا در سال 2017 را برد و در نیمه نهایی 2 بر صفر رافائل آقایف آذربایجانی دارنده پنج عنوان قهرمانی دنیا را مغلوب کرد و فینالیست شد.

در وزن 84 کیلوگرم، علی فداکار برای کسب مدال طلا به دیدار اوگور آکتاش ترکیه ای نفر سوم دنیا در سال 2018 رفت و 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره را بر گردن آویخت. او در اولین مبارزه خود 3 بر 2 سالی دیوپ از فرانسه را برد، سپس با نتیجه 2 بر صفر از سد میشل دورهام از استرالیا گذشت. او در ادامه پیروز شد 4 بر صفر جورج پرز از دومینیکن را با شکست بدرقه کند. فداکار در چهارمین مبارزه 5 بر یک ماکوتو کوییکی از ژاپن را برد و در نیمه نهایی 3 بر 2 از سد فاروق عبدسلام از فرانسه گذشت تا راهی دیدار فینال گردد.

پیش از این نیز نمایندگان کاراته ایران پیروز به کسب هفت مدال برنز توسط فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، هامون درفشی پور، امیررضا میرزایی، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده و کاتای تیمی مردان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون شده بودند.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12943

به "لیگ جهانی کاراته وان دبی، عسگری طلایی شد، فداکار به مدال نقره رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان دبی، عسگری طلایی شد، فداکار به مدال نقره رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید