قلپ فوتبال اروپا در لندن و بارسلون می تپد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا از سه شنبه شب شروع می گردد تا لندن و ایالت کاتالان به قلب فوتبال تبدیل شوند.

قلپ فوتبال اروپا در لندن و بارسلون می تپد

به گزارش خبرنگاران؛ لیگ قهرمانان اروپا که مهترین تورنمنت فوتبال باشگاهی در دنیا محسوب می گردد به روزهای حساس و جذاب خود رسیده است.

بر این اساس، دور رفت مرحله نیمه نهایی از سه شنبه شب شروع خواهد شد تا چهار تیم برای رسیدن به فینال کوشش نمایند.

بارسلونای اسپانیا، آژاکس هلند، لیورپول و تاتنهام انگلیس تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی هستند که تنها یک گام تا رسیدن به فینال مادرید فاصله دارند.

**تاتنهام - آژاکس

تیم های شگفتی ساز فصل جاری لیگ قهرمانان طبق قرعه کشی که از قبل اجرا شده است در نیمه نهایی برابر یکدیگر قرار می گیرند. این دیدار سه شنبه شب برگزار می گردد.

تاتنهام در مرحله قبلی و در دیداری دراماتیک و فراموش نشدنی برابر تیم پرستاره منچسترسیتی در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت به رجحان رسید و فینالیست شد تا امیدهای پپ گواردیولا و مالکان سرمایه دار سیتی را بر باد دهد.

بزرگترین نگرانی برای تاتنهام که پس از پنج دهه به این مرحله رسیده است، مصدومیت هری کین کاپیتان و مهاجم اسپرز تلقی می گردد که شانس کمی برای حضور در میدان دارد.

با این حال شاگردان مائوریسو پوچتینو از امتیاز میزبانی سود می برند و درپی کسب پیروزی در استادیوم تاسیس خود هستند تا برای بازی برگشت، کار آسانی داشته باشند.

از سوی دیگر، آژاکس هلند واقع شده است که با نمایش های خیره نماینده و حذف رئال مادرید و یوونتوس، تحسین همگان را برانگیخته است.

تیمی از مکتب فوتبال هلند با استفاده از نیروهای جوان و خلاق که با فوتبالی روان و بدون استرس، مچ رئال و یووه را خواباند و اکنون می تواند فینالیست گردد.

آژاکس فعلی به خوبی یادآور درخشش این تیم در دهه 70 با حضور بزرگانی چون کرایوف و نیسکنز و دهه 90 با نفراتی از جمله سیدورف، کلایورت و برگکمپ است.

**بارسلونا - لیورپول

چهارشنبه شب و در استادیوم نیوکمپ ایالت کاتالان که گنجایش 96 هزار تماشاگر را دارد، قهرمان فوتبال اسپانیا برابر لیورپول صف آرایی می نماید.

این دیداری است که علاقمنادن به فوتبال زیبا و پرهیجان برای شروعش لحظه شماری می نمایند.

حضور ستاره های بزرگ فوتبال دنیا از جمله لیونل مسی، لوییس سوارز، فیلیپ کوتینیو و عثمان دمبله در بارسلونا و محمد صلاح، سادیو مانه، روبرتو فیرمنیو و فن دایک در لیورپول، نوید یک بازی زیبا و خاطره انگیز را می دهد.

شاید تنها مسی دارنده پنج توپ طلای دنیا باشد که بتواند تفاوت را در این دیدار سخت رقم بزند.

بدون تردید تقابل بازیکنان خوش تکنیک و تیم هایی که فوتبال زیبا را در دستور کار دارند، می تواند شبی فراموش نشدنی را در نیوکمپ رقم بزند.

بارسلونا با راهنمایی ارنتسو والورده قهرمانی لالیگا را از آن خود نموده و به فینال جام حذفی اسپانیا نیز رسیده و فاصله ای با فتح سه گانه ندارد.

از سوی دیگر لیورپولی که بهترین روزهای 2 دهه اخیر خود را سپری می نماید با یک امتیاز کمتر از منچسترسیتی در رتبه دوم لیگ برتر انگلیس واقع شده است.

بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که برنده دیدار بارسلونا و لیورپول در مجموع 2 بازی رفت و برگشت، می تواند ضمن صعود به فینال، جام قهرمانی را در تقابل با تاتنهام یا آژاکس از آن خود کند.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی نیز روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می گردد تا چهره فینالیست ها تعیین گردد.

فیال لیگ قهرمانان در فصل جاری، روز شنبه 11 خردادماه در استادیوم واندا مترو پولیتانو شهر مادرید اسپانیا برگزار می گردد.

ورزشی**3783**9129

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21533

به "قلپ فوتبال اروپا در لندن و بارسلون می تپد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلپ فوتبال اروپا در لندن و بارسلون می تپد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید