قادری: امروز بین دشمنان مان اتفاق نظر وجود ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، یک فعال سیاسی گفت: امروز که اتفاق نظری بین دشمنان ما وجود ندارد و ما توانمندی های گسترده ای پیدا کردیم، بهتر از گذشته می توانیم از پس شرایط بد امروز بربیاییم.

قادری: امروز بین دشمنان مان اتفاق نظر وجود ندارد

جعفر قادری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: آمریکایی ها اهل مذاکره هستند، آن ها می خواهند با حیله و نیرنگ کار خودشان را پیش ببرند. ما نیز در شرایطی هستیم که مذاکره کارمان را پیش نمی برد.

وی در تصریح گفته هایش یادآور شد: ما اگر به جای اینکه وقت مان را صرف مذاکره کنیم و به امید دشمن بمانیم که روزنه ای به روی ما باز نموده و گشایشی ایجاد کند، همه توان خود را برای حل مسائلمان بگذاریم، می توانیم به سلامت از این شرایط سخت عبور کنیم.

قادری اضافه نمود: استفاده از منابع داخلی، ظرفیت انسانی، دانش فنی و اقتصادی و همچنین بازنگری در روش مدیریت اداری از یک سو و اعتماد کردن به مردم و جلب اعتماد آن ها برای مشارکت در امور از سوی دیگر می تواند راه چاره برطرف مسائل ما باشد.

وی گفت: فراموش نکنیم که امروز وضعیت مان نسبت به گذشته تغییر نموده است. در زمان جنگ تحمیلی جهان کنار ما نبود و ما دانش فنی امروز را نداشتیم، اما از پس آن ماجرا برآمدیم. حالا امروز که اتفاق نظری بین دشمنان ما وجود ندارد و ما توانمندی های گسترده ای پیدا کردیم بهتر از گذشته می توانیم از پس شرایط بد امروز بر بیاییم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه دولت مسائل حاشیه ای را کم کند گفت: دولت به معنای مجموعه ای که درون گود است، فرصت را برای حاشیه سازان فراهم نکند. به کار و کوشش و سازندگی بپردازد و همه افرادی که دل در گروی کشور دارند را به دور خود جمع کند.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28597

به "قادری: امروز بین دشمنان مان اتفاق نظر وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قادری: امروز بین دشمنان مان اتفاق نظر وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید