فدراسیون از داوران زبده استفاده کند، امیدوارم چوب داوری را نخوریم

به گزارش مجله سرگرمی، ایناس آراسته نژاد در مصاحبه با خبرنگاران درباره روز جمعه تیمش مقابل تیم شهرداری سیرجان گفت: با توجه به اینکه این هفته حریف خوبی داریم، بازی سختی در پیش است، تمرینات را از سر گرفته ایم، با امید به خدا و تلاش بازیکنان برای کسب سه امتیاز به زمین خواهیم رفت.

فدراسیون از داوران زبده استفاده کند، امیدوارم چوب داوری را نخوریم

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام ادامه داد: حریف مهره های خوبی در اختیار دارد که ملی پوش هستند، ما نیز بازیکنان خوبی در اختیار داریم، هر دو تیم قوی هستند و با توجه به رقابت حساس تیم ها در جدول بازی، سه امتیاز این بازی برای ما مهم است. نزدیکی تیم ها در جدول رده بندی نشان از رقابت نزدیک تیم ها دارد. ما اگر پیروز شویم، سیرجان را شکست دهیم می توانیم حتی تا رده سوم نیز صعود کنیم.

وی ادامه داد: تیم جوانی در اختیار داریم که بازیکنان ما، بازیکنان 16-14 سال هستند. به آینده و جوان گرایی نگاه می کنیم.

آراسته نژاد تأکید کرد: دیگر مانند گذشته نیست که از چند هفته مانده تا پایان رقابت ها تکلیف قهرمان معین شود. تیم ها رقابت فشرده ای با یکدیگر دارند و دو تیم اول و دوم جدول رده بندی به دلیل تفاضل گل در این جایگاه حضور دارند. چند تیم برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر می جنگند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در پایان گفت: از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران تقاضا دارم برای بازی حساس روز جمعه بین دو تیم پالایش گاز و شهرداری سیرجان از داوران ملی و باتجربه استفاده کنند. چندین بار تیم ما به دلیل استفاده از داوران آماتور به مشکل برخورده است. هفته گذشته در بازی حساس ما، داور ملی حضور نداشت. در انزلی نیز به دلیل اشتباهات داوری حق ما خورده شد. امیدوارم در بازی روز جمعه از داوران زبده استفاده کنند تا چوب داوری را نخوریم.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64317

به "فدراسیون از داوران زبده استفاده کند، امیدوارم چوب داوری را نخوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون از داوران زبده استفاده کند، امیدوارم چوب داوری را نخوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید