عکاسی در بزرگترین کشتی گردشگری جهان

به گزارش مجله سرگرمی، سمفونی دریاها یک سرپرست اینستاگرام برای یاری به مهمانان خود استخدام نموده است تا آن ها بتوانند خاطرات شگفت انگیز و زیبایشان در بزرگ ترین کشتی کروز جهان را به ثبت برسانند.

عکاسی در بزرگترین کشتی گردشگری جهان

عکاسی در تعطیلات، یکی از مهم ترین کارها برای مسافران است. ما با استفاده از فن آوری های جدید می توانیم در یک چشم به هم زدن از مهم ترین لحظات زندگی مان بهترین یادگاری را ایجاد کنیم و آن را با دوستان نزدیک و خانواده هایمان به اشتراک بگذاریم. اما برای بعضی از گردشگران که می خواهند تجربه ای متفاوت داشته باشند، قرار است در بزرگ ترین کشتی کروز جهان که اخیرا با نام سمفونی دریاها (Symphony of the Seas) رونمایی شده است، یک سرپرست اینستاگرام به منظور دریافت عکس های عالی از مهمانان، استخدام گردد.

رویال کارائیب، اخیرا اعلام نمود که راس فرانسیس (Russ Francis)، کارشناس شبکه های اجتماعی قرار است به مهمانان این کشتی جدید که اولین سفر آن از بارسلون در اسپانیا شروع می گردد، یاری کند. این شرکت مهارت های راس در اینستاگرام را زمانی شناخت که او در سال 2017 برای اولین دوره کارآموزی اینستاگرام در دریا، وارد گروه جستجوی رویال کارائیب شد. او اکنون قرار است به مهمانان هیجان زده این کشتی یاری کند تا زیبایی آن را در صفحات اینستاگرام خود به نمایش بگذارند.

به گفته راس فرانسیس، سرپرست اینستاگرام رویال کارائیب: برای اینکه تصویری قابل نمایش در اینستاگرام باشد، باید آن قدر منحصربه فرد و خاص باشد تا مردم بتوانند آن را به نمایش بگذارند.

او همچنین گفت: این کار چیزی فراتر از تنظیمات مناسب است. محتوای فوق العاده اینستاگرام، عکس العملی را به وجود می آورد، آن عکس العمل می تواند باز ماندن دهان مخاطب از تعجب باشد یا آنکه آب افتادن دهان شان از تماشای غذاهای خوشمزه. در اینجا ثبت تجربیاتی که باعث شگفتی مخاطب می گردد، بسیار اهمیت دارد.

کشتی سمفونی دریاها علاوه بر اندازه بزرگش، ویژگی های عکاسی جالبی هم دارد؛ از جمله، نصب مجسمه های هنری در بالای عرشه کشتی، سرسره ده طبقه Ultimate Abyss، پارک مرکزی که دارای چمن های سرسبز است و بیش از 12000 برنامه گرمسیری در محوطه ای بی نظیر در فضای باز، آکوآ تئاتر (AquaTheatre) به سبک آمفی تئاتر ساخته شده است و در آن آکروباتیک آب و شیرجه از ارتفاع به نمایش گذاشته می گردد و دیوار لگو مانند بلندی که در سوییت خانوادگی واقع شده است.

بعضی از هدایت های راس برای اکثر عکس های اینستاگرام، شامل دریافت عکس ها در یک قاب مربعی است تا همه چیز را در برگیرد؛ عکس باید از رنگ ها، شکل ها و خطوط قوی و همچنین نورپردازی خوبی برخوردار باشد؛ با استفاده از فضاهای منفی می توان یک شی را برجسته تر کرد؛ بازتاب ها و سطوح درخشان را جستجو و از خطوط راهنما برای متعادل ساختن عکس ها بهره ببرید.

این اولین بار نیست که یک شرکت چنین ایده ای را اجرا می نماید. چند سالی است که یکی از تفریحگاه های مالدیو خدمتکار اینستاگرام استخدام می نماید و هتلی در آمستردام به دربانان خود عکاسی آموزش می دهد.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32612

به "عکاسی در بزرگترین کشتی گردشگری جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسی در بزرگترین کشتی گردشگری جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید