شیری: این از قهرمانی، حالا پیراهن تیم ملی را می خواهم

به گزارش مجله سرگرمی، من هر روز کوشش می کنم تا بازی های بهتری را برای پرسپولیس انجام بدهم و در نهایت به پیراهن تیم ملی برسم.

شیری: این از قهرمانی، حالا پیراهن تیم ملی را می خواهم

شیری: حالا پیراهن تیم ملی را می خواهم

قهرمانی با پرسپولیس را مهدی شیری شیرین ترین لحظه فوتبالی اش خوانده: واقعا قهرمانی در لیگ برتر شیرین و جذاب است. ما در لیگ سختی قهرمان شدیم و باید اعتراف کنم که شیرین ترین لحظه فوتبالی من موقع قهرمانی پرسپولیس رقم خورد. خدا را شکر که توانستم در تیم جدیدم بازیکن مثمرثمری باشم. بازی کردن در پرسپولیس واقعا سخت است اما باید از آقای برانکو تشکر کنم که به من اعتماد کرد و فرصت بازی کردن در پرسپولیس را در اختیارم گذاشت. شرایط من هم رفته رفته در پرسپولیس بهتر شد اما مطمئنا بیشتر از این کوشش خواهم کرد. خیلی دوست دارم پیشرفتم کنم و همه کوششم این است که در موفقیت های پرسپولیس بیشتر سهیم باشم. طبعا وقتی تیمی قهرمان می گردد همه از عملکرد این تیم راضی هستند و معین است که بازیکنان هم به وظایف خودشان به درستی عمل کردند اما من می خواهم بیشتر کوشش کنم تا از نظر فردی وضعیتم از این که هست، بهتر گردد. من هر روز کوشش می کنم تا بازی های بهتری را برای پرسپولیس انجام بدهم و در نهایت به پیراهن تیم ملی برسم.

افت پرسپولیس در هفته های پایانی این نگرانی را به وجود آورده بود که مبادا قهرمانی از دست برود. هر چند شیری آن نتیجه نگرفتن ها را افت نمی داند: نه، این طور نبود که دچار افت شویم. فشردگی بازی ها باعث شده بود بازیکنان اکثراً مصدوم شوند و از طرفی بدن ها هم تحلیل رفته بود که در فوتبال طبیعی است اما خوشبختانه تیم ما به خاطر شخصیت بالایی که دارد توانست جهت خودش را ادامه بدهد و در قهرمانی هت تریک کند. این قهرمانی خیلی سخت به دست آمد اما با آن خستگی مان در رفت.

در ادامه، مهدی شیری به استقبال بازی حذفی با سپاهان رفته: الان خیلی زود است که به بازی با سپاهان فکر کنیم چرا که ما یک بازی مهم مقابل السد قطر داریم و همه تمرکزمان روی این بازی است. با اینکه از لیگ قهرمانان حذف شده ایم، بازی با السد یک بازی بزرگ برای ما به حساب می آید و امیدوارم در این بازی بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. السد در این سال ها همواره حریف سرسختی برای پرسپولیس بوده و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند. مطمئنا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت چرا که چنین بازی هایی می تواند بار شخصیتی پرسپولیس را از این که هست، بالاتر ببرد. طبیعتاً شرایط سخت است اما از همین امروز تمرکزمان را روی بازی با السد گذاشته ایم و بعد می رویم سراغ سپاهان و می خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم.

11 - 180 - 160

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24217

به "شیری: این از قهرمانی، حالا پیراهن تیم ملی را می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیری: این از قهرمانی، حالا پیراهن تیم ملی را می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید