شبی که فیلم می ساختیم

به گزارش مجله سرگرمی، بردیا بادپر:دیروز بعدازظهر با بچه های آپارتمان تصمیم گرفتیم یک ویدئوی کوتاه بسازیم. در عرض چند دقیقه به یک فیلم نامه فکر کردیم؛ اماتا وسایل آماده شد و لباس مناسب انتخاب کردیم، هوا تاریک شده بود. اول ناراحت شدیم، اما نوید گفت: فیلم ما در تاریکی هیجان انگیزتر می گردد.

شبی که فیلم می ساختیم

خوش بختانه، هنوز ماشین های همسایه ها به پارکینگ برنگشته بودند و ما در حیاط و پارکینگ می توانستیم ویدئوی تعقیب و گریزمان را بسازیم.

من یک تیربار کوچک دارم که به آن دوشکا هم می گویند. تیرهایش گلوله های کوچک حاوی آب هستند که بیش تر در گل فروشی ها و مغازه های فروش لوازم کشاورزی پیدا می گردد. این اسباب بازی را وقتی یازده ساله بودم از خاله جانم هدیه گرفتم و بهترین وسیله برای ساخت فیلم، همین اسلحه بود.

دوربین را روی حالت شب گذاشتیم که سیاه و سفید بود و فقط رنگی از سبز تیره در پس زمینه داشت. راستش فیلم ما داستان نداشت، فقط من، دوربین به دست، راه می افتادم و دانیال از پشت سر من می آمد و با دوربین طوری فیلم می گرفت که لوله تیربار پیدا باشد. بعد من از حیاط به پارکینگ می رفتم و نوید با سرعت پشت ستون های پارکینگ می دوید و حرکت تفنگ هم آهسته بود. یک موسیقی پرسروصدا هم پخش کردیم تا فیلممان هیجان داشته باشد.

به پارکینگ رسیدیم. در پارکینگ فقط یک ماشین بود و یک چراغ کوچک در ورودی آن روشن بود. نوید از ستونی به ستون دیگر می دوید تا رسید به ستون جلوی راه پله. هم زمان دو تا بچه، از پله ها پایین آمدند؛ بچه هایی که بعداً فهمیدیم همسایه جدید ما هستند و می خواستند توپشان را از پارکینگ ببرند.

تاریکی شب، اسلحه بزرگ من، پرش نوید و نور گوشی چنان آن ها را ترساند که جیغ کشیدند و هم دیگر را بغل کردند. در عرض چند ثانیه، خانواده آن ها و همسایه های طبقه اول و دوم به پارکینگ آمدند و تمام چراغ ها روشن شد.

فکر کنم بقیه اش را می توانید حدس بزنید!

اول، همه از دیدن پوشش و قیافه های ما جا خوردند، بعد خندیدند و چند نفری هم ناراحت شدند و زیر لب غُر زدند. از آن روز به بعد، بازی در پارکینگ ممنوع شده است؛ به خصوص بعد از تاریکی هوا. به هرحال قوانین آپارتمان ما هر روز جدی تر و سخت تر می گردد و فکر نمی کنم تقصیر ما باشد! هست؟

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42549

به "شبی که فیلم می ساختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبی که فیلم می ساختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید