سعیدی: 70 درصد بودجه فدراسیون ها را داده ایم، 20 درصد دیگر هم می دهیم، به المپیکی شدن تیم امید امیدواریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک گفت: نتیجه تیم امید در بازی های تدارکاتی شاید دلسوزان را نگران نموده، ولی باید به این تیم فرصت داد تا ماحصل کار را ببینیم و ارزیابی داشته باشیم.

سعیدی: 70 درصد بودجه فدراسیون ها را داده ایم، 20 درصد دیگر هم می دهیم، به المپیکی شدن تیم امید امیدواریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کیکاووس سعیدی درباره واریزی جدید به حساب فدراسیون های ورزشی گفت: در چند روز آینده و در جلسه هیئت اجرایی شنبه آینده درباره واریزی جدید به فدراسیون ها تصمیم می گیریم و واریزی جدید خواهیم داشت.

وی درباره واریز بودجه فدراسیون فوتبال هم گفت: فدراسیون فوتبال براساس میزانی که در سال گذشته دریافت داشته، کمتر از آن را دریافت نمی نماید. فوتبال چون درآمدزاست و اسپانسر دارد، بر حسب مورد و برای المپیک و همچنین تقویت اقتصادی تیم امید از کمیته بودجه دریافت می نماید. واریز بودجه به فوتبال را در این مرحله از واریزها لحاظ می کنیم.

خزانه دار کمیته ملی المپیک تأکید کرد: تاکنون 70 درصد بودجه فدراسیون ها را داده ایم. در سال قبل از المپیک هستیم و کمیته ملی المپیک و شخص صالحی امیری نگاه حمایتی به فدراسیون ها دارند و 20 درصد دیگر بودجه فدراسیون ها را نیز پرداخت می کنیم. در خصوص فوتبال هم قولی که دادیم عملیاتی می گردد.

سعیدی درباره نتایج تیم امید در دیدارهای تدارکاتی اخیر و اینکه آیا جلسه ای با تاج برگزار خواهد شد، گفت: فعلاً بنا به برگزاری جلسه با تاج نداریم و وضعیت نگران کننده نیست. در بازی های تدارکاتی شاید نتایج تیم امید دلسوزان فوتبال را نگران نموده است، ولی باید به مربیان فرصت داد تا ماحصل کار را ببینیم و ارزیابی داشته باشیم.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک همچنین بیان نمود: در مسابقات انتخابی المپیک در گروه سختی در کنار ازبکستان، کره جنوبی و چین قرار داریم که فوتبال خوبی دارند، ولی فوتبال ما هم در آسیا مطرح است و هنوز امید داریم تا به المپیک برسیم. ما با یک فضای آرام و حمایتی پیش می رویم.

وی درباره اساسنامه کمیته ملی المپیک نیز گفت: آنالیز اساسنامه در یکی دو جلسه آینده هیئت وزیران در دستور کار قرار می گیرد و تا یکی دو هفته دیگر نهایی می گردد.

سعیدی در ادامه راجع به بازی های جهانی ساحلی اظهار داشت: لیست کاروان ایران در بازی های ساحلی نهایی و جدول نفرات معین شده و اعزام در چهار رشته فوتسال، کاراته، سنگ نوردی و کشتی قطعی است. این دوره تعداد کشورها زیاد و رقابت سخت است. بیش از 100 کشور حضور دارند و امیدواریم کاروان نتیجه خوبی بگیرد.

وی درباره غیبت علیپور در جلسات هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک یادآور شد: علیپور در دو جلسه پیش حضور داشت و در جلسه قبلی هم بود. اعضای هیئت اجرایی گاهاً مأموریت کاری هستند. حضور اعضا خوب است و اکثریت را در جلسات داریم.

خزانه دار کمیته ملی المپیک راجع به حضور علیرضا رحیمی در هیئت اجرایی این کمیته بر اساس اساسنامه جدید نیز گفت: در اساسنامه جدید منعی برای حضور رحیمی وجود ندارد.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47734

به "سعیدی: 70 درصد بودجه فدراسیون ها را داده ایم، 20 درصد دیگر هم می دهیم، به المپیکی شدن تیم امید امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: 70 درصد بودجه فدراسیون ها را داده ایم، 20 درصد دیگر هم می دهیم، به المپیکی شدن تیم امید امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید