سرپرست شهرداری پردیس انتخاب شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: با توجه به تائیدیه کمیته انطباق فرمانداری منصور ثنایی نیک به عنوان سرپرست شهرداری پردیس انتخاب شد.

سرپرست شهرداری پردیس انتخاب شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسن لاله رئیس شورای اسلامی شهر پردیس در پردیس در خصوص انتخاب سرپرست شهرداری پردیس، اظهار کرد: مهندس منصور ثنایی نیک که پیش از این مسؤول واحد شهرسازی این شهرداری بودند با توجه به تجارب، مردم داری و پیشینه قبلی برای تصدی سمت سرپرستی شهرداری این شهر به اعضای شورای شهر معرفی شدند.

وی گفت: پس از برگزاری جلسه شورای شهر و بررسی افراد منتخب مهندس ثنایی نیک با اکثریت آرای اعضای شورای شهر برای تصدی این سمت انتخاب و این مصوبه برای طی مراحل قانونی و اخذ تائیدیه به کمیته انطباق فرمانداری ارسال شد.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس خاطرنشان کرد: نتیجه بررسی و نظر کمیته انطباق فرمانداری امروز به شورای شهر ارسال شد که با نظر مساعد کمیته انطباق شهرستان مهندس ثنایی به عنوان سرپرست شهرداری مشغول بکار می شوند.

لاله تأکید کرد: با توجه به تجارب، پیشینه و اقدامات مؤثر مهندس ثنایی نیک امیدواریم فرایند کاری شهرداری با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند و خللی در انجام وظایف شهرداری و خدمت به همشهریان عزیز به وجود نیاید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 82843

به "سرپرست شهرداری پردیس انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست شهرداری پردیس انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید