سرمربی تیم ملی ژیمناستیک: ثبت سه حرکت کیخا کمتر از کسب مدال نیست

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ضمن بیان این که ثبت سه حرکت کیخا کمتر از کسب مدال نیست، گفت: امیدوارم نمایندگان ایران در فینال رقابت های آسیایی تایلند در تک وسیله ها به مدال دست یابند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک: ثبت سه حرکت کیخا کمتر از کسب مدال نیست

محمد آذرپی در گفت وگو با خبرنگاران، بعد از برگزاری مرحله مقدماتی رقابت های ژیمناستیک آسیایی تایلند، اظهار کرد: خدا را شکر در رقابت های جوانان تیم ملی توانست به عنوان پنجمی رقابت های آسیایی دست یابد و همچنین سه ژیمناست جوان به فینال تک وسیله ها راه یابند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک در مورد نمایندگان بزرگسال ایران نیز، در این مسابقه گفت : سعید رضا کیخا در وسیله خرک حلقه به فینال راه پیدا کرد. هادی خناری نژاد به فینال راه پیدا نکرد و عبدالله جامعی نیز اگر سقوط نمی کرد، بالاترین نمره را در این مسابقات کسب می کرد و با امتیاز بالای 15 به فینال راه پیدا می کرد و کسب مدال طلایش قطعی بود، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و تنها کیخا به فینال راه پیدا کرد.

او در مورد ثبت حرکت کیخا در این رقابت ها نیز افزود: کیخا در این مسابقات آسیایی تایلند یک حرکت جدید دیگر به ثبت رساند. سعید رضا کیخا تنها ژیمناستی است که در کمتر از دو ماه سه حرکت در این وسیله به ثبت رسانده است و جزو نابغه های این وسیله محسوب می شود. ثبت این سه حرکت کمتر از کسب مدال نیست. امیدوارم که امروز (شنبه) در فینال به مدال دست یابد. البته اگر مدالی هم نگیرد از ارزشهای او کم نخواهد شد.

او در انتها گفت : امیدوارم که امروز و فردا نمایندگان ایران در فینال رقابت ها به مدال دست یابند.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53702

به "سرمربی تیم ملی ژیمناستیک: ثبت سه حرکت کیخا کمتر از کسب مدال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی ژیمناستیک: ثبت سه حرکت کیخا کمتر از کسب مدال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید