زمان آغاز فصل آینده لیگ برتر انگلیس معین شد، اعلام مهلت حضور در جابجایی تابستانی

به گزارش مجله سرگرمی، زمان آغاز رقابت های فصل آینده لیگ برتر انگلیس به همراه مهلت استفاده از پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی معین شد.

زمان آغاز فصل آینده لیگ برتر انگلیس معین شد، اعلام مهلت حضور در جابجایی تابستانی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از رقابت های لیگ های معتبر فوتبال اروپا با تأخیر اجباری روبرو شود. البته با وجود این تأخیر، مسابقات برگزار گردید و تنها رقابت های لیگ سری A ایتالیا است که تا دو هفته دیگر به خاتمه می رسد.

رسانه های انگلیسی اعلام کردند طبق برنامه از قبل اعلام شده، رقابت های لیگ برتر جزیره 6 هفته پس از اتمام فصل قبل آغاز خواهد شد. اولین لیگ هم لیگ برتر انگلیس است که به نظر می رسد از روز شنبه 12 سپتامبر(22 شهریور) فصل 21-2020 آغاز می شود. البته طبق برنامه قبلی مسابقات باید از 8 آگوست(18 مرداد) آغاز می شد اما همه گیری ویروس کرونا باعث شد تقویم مسابقات فوتبال دچار تغییر شود و فصل جدید 6 هفته پس از اتمام 20-2019 آغاز خواهد شد.

چه تیم هایی صعود و سقوط کردند؟

لیدز یونایتد پس از 16 سال غیبت دوباره به لیگ برتر بازمی شود در حالی که وست برومویچ پس از یک فصل غیبت دوباره به لیگ برتر باز خواهد گشت. از میان تیم های برنتفورد، فولام، کاردیف یا سوانزی یک تیم به وسیله بازی های پلی آف به لیدز و وست برومویچ اضافه می شود. نوریچ، واتفورد و بورنموث سقوط کردند و در لیگ چمپیون شیپ بازی خواهند کرد.

چه زمانی تماشاگران اجازه بازگشت به استادیوم ها را پیدا می نمایند؟

این فصل از رقابت های لیگ برتر پشت درهای بسته آغاز می شود اما تماشاگران می توانند از اول اکتبر(10 مهر) با رعایت فاصله اجتماعی در سالن ها به وسیله تلویزیون بازی ها را تماشا نمایند. تجمع گسترده در استادیوم ها از ماه مارس(اسفند) ممنوع شد و این در حالی است که دولت انگلیس امیدوار بود از ماه آگوست(مرداد) امکان بازگشت تماشاگران فراهم شود که این اتفاق نیفتاد. گزارش ها حاکی از آن است که اگر شرایط مقابله با ویروس کرونا به خوبی پیش رود، محتمل است در ماه های آینده بین 30 تا 50 درصد از جایگاه های استادیوم ها پر شود. احتمالاً این اتفاق از اوایل سپتامبر(19 شهریور) به صورت آزمایشی انجام خواهد شد.

نوآوری های فصل آینده لیگ برتر انگلیس

پنج تعویض در جریان مسابقات آزاد است که برای اولین بار این اتفاق رخ می دهد. استفاده از سیستم یاری ویدئویی داوری VAR طبق صحبت های رئیس فیفا با دقت بیشتری اجرایی می شود. البته بسیاری از باشگاه ها تقاضا نموده اند تا از توپ جدیدی که متعلق به شرکت نایک است، استفاده شود.

پنجره جابجایی بازیکنان و مربیان در تابستان 10 هفته خواهد بود. از روز 27 جولای(6 مرداد) تا 5 اکتبر(14 مهر)، تیم ها می توانند در این زمینه فعال باشند. محتمل است پنجره اضافی برای مربیان و بازیکنان داخلی از 5 تا 16 اکتبر(14 تا 25 مهر) برای تیم ها باز شود.

بازی های حذفی لیگ قهرمانان اروپا 20-2019 از 12 تا 23 آگوست(22 مرداد تا 2 شهریور) در یک تورنمنت متراکم 12 روزه در لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد تا تکلیف قهرمان معین شود که تیم های منچسترسیتی و چلسی همچنان در این مسابقات حضور دارند. مرحله گروهی فصل آینده نیز از اکتبر2020 (مهر 1399) آغاز می شود.

4048/

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 110833

به "زمان آغاز فصل آینده لیگ برتر انگلیس معین شد، اعلام مهلت حضور در جابجایی تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان آغاز فصل آینده لیگ برتر انگلیس معین شد، اعلام مهلت حضور در جابجایی تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید