رونالدو احتمال روی آوردن به مربیگری را رد نکرد

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال جهان- کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس احتمال روی آوردن به مربیگری در سال های آینده را رد نکرد.

رونالدو احتمال روی آوردن به مربیگری را رد نکرد

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو روزنالدو که دوران حرفه ای فوق العاده ای داشته و تاکنون به عناوین تیمی و انفرای زیادی دست یافته است، احتمال روی آوردن به مربیگری پس از آویختن کفش هایش را رد نکرد.

فوق ستاره 34 ساله یوونتوس که تا کنون به عناوینی همچون پنج توپ طلا و پنج عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است، در گفت وگو با مجله آیکون در پاسخ به این پرسش که این احتمال وجود دارد که پس از سرانجام دوران بازیگری تان به مربیگری روی بیاورید؟، گفت: نمی توانم این احتمال را رد کنم.

کریستیانو که تا سال 2022 با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد، در اولین فصل حضورش در یوونتوس عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و به راه راه پوشان تورین برای کسب قهرمانی در سری A و سوپرجام ایتالیا با به ثمر رساندن 27 گل در 40 بازی یاری کرد.

رونالدو درباره اولین فصل حضورش در یوونتوس هم گفت: باید فروتن بود. باید یاد بگیرید؛ چون همه چیز را نمی دانید. اگر شما باهوش هستید، باید از کوچک ترین ها چیزها برای تبدیل شدن به ورزشکار بهتر بهره ببرید. در یوونتوس من به خوبی خودم را با شرایط وفق دادم و همه دیدند که نکته منفی در خصوص من وجود نداشت.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21986

به "رونالدو احتمال روی آوردن به مربیگری را رد نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو احتمال روی آوردن به مربیگری را رد نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید