رهبر جبهه ملی فرانسه: هیچ دلیلی برای دشمنی با روسیه وجود ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، رهبر جبهه ملی فرانسه بر این باور است که اروپا هیچ دلیلی برای اتخاذ رویکرد خصمانه علیه روسیه ندارد.

رهبر جبهه ملی فرانسه: هیچ دلیلی برای دشمنی با روسیه وجود ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مارین لوپن رهبر جبهه ملی فرانسه در مصاحبه ای تاکید نمود: به نظر من اروپا هیچ دلیلی برای دشمنی و خصومت با روسیه ندارد و عادی سازی روابط بین کشورهای اروپایی و روسیه به نفع دو طرف خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: ما اروپایی ها دلیلی برای دشمنی و خصومت با روسیه نداریم. امیدواریم روابط کشورهای اروپایی و روسیه عادی گردد چرا که این اقدام بی شک به نفع کشورهای اروپایی و روسیه است.

لوپن بارها خواهان حفظ روابط مسالمت آمیز اروپا با روسیه شده و از تحریم های اتحادیه اروپا علیه مسکو به شدت انتقاد نموده است.

وی بر این باور است که اتحادیه اروپا در حال به راه انداختن جنگ سرد علیه روسیه است. لوپن روز شنبه در یک راهپیمایی بزرگ در شهر میلان ایتالیا شرکت کرد که بنابر دعوت حزب راستگرای لیگ ایتالیا برگزار شده بود.

این در شرایطی است که اتحادیه اروپا طی روزهای آینده شاهد برگزاری انتخابات مجلسی خواهد بود. احزاب ملی گرا و راستگرای امید زیادی دارند که کرسی های قابل توجهی را در مجلس اروپا کسب نمایند.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24409

به "رهبر جبهه ملی فرانسه: هیچ دلیلی برای دشمنی با روسیه وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر جبهه ملی فرانسه: هیچ دلیلی برای دشمنی با روسیه وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید