رضایت شفر از بازگشت ملی پوشان استقلال

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، از شروع اردوی تیم ملی و در انتها تعطیلات نیم فصل لیگ هجدهم، وینفرد شفر نتوانست بازیکنانش را به طور کامل در اختیار داشته باشد تا بتواند با تمامی اعضای تیمش تمرینات را انجام بدهد.

رضایت شفر از بازگشت ملی پوشان استقلال

با توجه به اینکه چند بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی حضور داشتند و در تمرینات آبی پوشان حضور نداشتند کار برای شفر سخت شده بود.

سرمربی استقلال حتی در اردوی ترکیه هم نفرات حاضر در تیم ملی و امید را در اختیار نداشت و نتوانست آنقدر که مد نظرش است تمرینات گروهی را انجام دهد.

با توجه به اینکه تیم ملی برابر ژاپن با 3 گل بازنده شد و از گردونه رقابت های جام ملت های آسیا حذف و به فینال این دوره از مسابقات نرسید به طور حتم ملی پوشان استقلال به زودی به تهران بازخواهند گشت و این برای وینفرد شفر رضایت بخش است که با حضور ملی پوشانش تمرینات را ادامه دهد.

سرمربی استقلال می داند که تنها 10 روز تا آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر باقی مانده و او می تواند از این فرصت استفاده نموده و با حضور ملی پوشان تمرینات خود را برگزار و به آمادگی کامل رسیده تا بتواند در روز 18 بهمن ماه اولین دیدار خود را مقابل پیکان تهران انجام دهد. شاید بیشتر از هر کسی شفر شاد است که ملی پوشان استقلال به تهران بازگشته و در تمرینات گروهی تیم شرکت می نمایند.

picosho.ir: پیکوشو: تصاویر گردشگری ایران و جهان

gitiro.ir: گیتی رو: مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11383

به "رضایت شفر از بازگشت ملی پوشان استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت شفر از بازگشت ملی پوشان استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید