رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد استان گیلان شد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دقایقی پیش وارد استان گیلان شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد استان گیلان شد

به گزارش خبرنگاران، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امروز دوشنبه 14 مرداد 98، وارد استان گیلان شد و در فرودگاه سردار جنگل رشت مورد استقبال سرپرست استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی این استان و مسئولان محلی نهاده شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به استان گیلان ضمن بازدید از تعدادی از پروژه های گردشگری، از آثار فرهنگی و تاریخی این استان نیز بازدید به عمل خواهد آورد.

دکتر مونسان در سفر دو روزه خود به استان گیلان به شهرستان های مختلف این استان سفر خواهد نمود و از نزدیک در جریان روند فعالیت های زیرساختی فضاهای تاریخی و گردشگری استان قرار خواهد گرفت.

افتتاح هتل 4ستاره ، افتتاح متمرکز 10 پروژه مرمتی، رونمایی از اطلس میراث فرهنگی استان گیلان و همچنین دریافت گزارش در مورد روند ثبت جهانی روستای قاسم آباد به عنوان روستای جهانی چادرشب از برنامه های سفر دکتر مونسان به استان گیلان است.

همچنین بازدید از پایانه مرزی آستارا و تاسیسات گردشگری این شهرستان از دیگر برنامه های سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به این استان است.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40983

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد استان گیلان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد استان گیلان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید