دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد

به گزارش مجله سرگرمی، امروز مجمع فدراسیون کشتی برای انتخاب رییس جدید این فدراسیون برگزار گردید. علیرضا دبیر، سید اصغر آزوره، جاسم امیری، حمید بنی تمیم، علی اکبر جیره سرایی بازارکرد، محمدرضا صالحی و عبدالمهدی نصیرزاده کاندیداهای تایید صلاحیت شده انتخابات فدراسیون کشتی بودند و البته جاسم امیری و جیره سرایی انصراف دادند. 43 عضو در مجمع حاضر بودند. این انتخابات به دور دوم کشیده شد. آزوره 2 رای، بنی تمیم 11 رای، دبیر 18 رای و نصیرزاده 12 رای آوردند و در دور دوم، انتخاب بین علیرضا دبیر و نصیرزاده انجام شد. در دور دوم رای گیری، علیرضا دبیر 31 رای به دست آورد و عبدالمهدی نصیرزاده 12 رای کسب کرد تا علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران گردد.

دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد

دبیر درباره رد صلاحیت امیر خادم و عباس جدیدی گفت: امیر خادم و عباس جدیدی بزرگان ما، قهرمانان دنیا و المپیک هستند. همه آنها را دوست دارند و به آنها افتخار می نمایند. من برای شان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همه یاری نمایند تا کشتی روند صعودی داشته باشد. همه که نباید در فدراسیون حضور داشته باشند.

علیرضا دبیر، رییس جدید فدراسیون کشتی درباره احتمال تغییر مربیان تیم های ملی کشتی گفت: اعضای کادر فنی تیم های ملی باید محکم به کار خود ادامه دهند. به عقیده من در حال حاضر ایجاد تغییرات به کشتی ضربه می زند. تمام نفراتی که کار می نمایند من را می شناسند و من هم آنها را می شناسم. ضمن اینکه من به تنهایی تصمیم نمی گیرم. باید کمیته فنی شکل بگیرد و با مدیر تیم های ملی و سرمربیان هم صحبت کنم تا بهترین تصمیم را بگیریم. امیدوارم تصمیمی نگیریم که تیم های ملی دچار لطمه شوند.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32685

به "دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید