خوانفران از تمدید قرارداد با اتلتیکومادرید خودداری کرد

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع اسپانیایی تیم اتلتیکومادرید قصد ماندن در این تیم را ندارد.

خوانفران از تمدید قرارداد با اتلتیکومادرید خودداری کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، خوان فران دفاع راست اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پیشنهاد این باشگاه را برای تمدید قراردادش رد کرد و به این ترتیب ممکن است پس از لوکاس هرناندس و دیه گو گودین سومین بازیکنی باشد که تابستان سال جاری از روخی بلانکو جدا می گردد.

اتلتیکومادرید به هیچ عنوان نمی خواست که هسته اصلی خط دفاعی اش از هم بپاشد به خصوص بعد از جدایی دیه گو گودینی که گفته می گردد قرار است راهی اینتر گردد و لوکاس هرناندس که بایرن مونیخ او را برای فصل بعد خریده است. اکنون اما ممکن است خوانفران هم از اتلتیکومادرید جدا گردد و این در حالیست که درباره دیگر مدافع این تیم فیلیپه لوئیس هم تردیدهایی وجود دارد.

طبق اعلام مارکا، اتلتیکومادرید به خوانفران 34 ساله پیشنهاد داده که قراردادش را برای یکسال دیگر تمدید کند اما او ترجیح می دهد که به دوران 8 ساله حضورش در پایتخت اسپانیا سرانجام دهد.

خوانفران با اتلتیکومادرید یک قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در لیگ اروپا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا کسب کرد.

با قطعی شدن جدایی خوانفران، سانتیاگو آریاس جای او را در سمت راست خط دفاعی پوشش خواهد داد.

خوانفران که سال 2011 به اتلتیکومادرید پیوست و تا سرانجام ماه ژوئن سال 2020 با این تیم قرارداد دارد. این بدان معناست که اتلتیکومادرید در تابستان امسا باید با فروش او موافقت کند تا از انتقالش به تیمی دیگر درآمد داشته باشد و گرنه در سرانجام فصل آینده او را به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23634

به "خوانفران از تمدید قرارداد با اتلتیکومادرید خودداری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوانفران از تمدید قرارداد با اتلتیکومادرید خودداری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید