جدایی کوتینیو تاثیری بر انتقال نیمار به بارسا دارد؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، فلیپه کوتینیو قرار است قدم بعدی در دنیای فوتبال را برداشته و برای ادامه بازی به بوندسلیگا و تیم فوتبال بایرن مونیخ برود. اما جدایی او از بارسلونا چه تاثیری در روند انتقال نیمار از پاریس به بارسا خواهد داشت؟

جدایی کوتینیو تاثیری بر انتقال نیمار به بارسا دارد؟

بعضی از طرفداران خوش بین بارسا معتقدند این که باشگاه اجازه داده او برود به این معنی است که به جذب نیمار نزدیک شده است. هرچند که شاید واقعیت این نباشد.

پاری سن ژرمن همه تلاشش را خواهد نمود تا در صورت ممکن با بارسلونا وارد معامله نشود. همچنین تلاشش را می نماید در صورتی که مجبور به گذشتن از نیمار باشد، بیشترین مقدار پول و بازیکن را از بارسا بگیرد.

از طرفی از دید لئوناردو، مدیر ورزشی پاریس و توخل، سرمربی این تیم، کوتینیو بهترین بازیکنی بود که می توانست در ازای نیمار به تیمشان برود. حالا او در دسترس نیست و بارسا او را به بایرن مونیخ منتقل نموده است.

از طرفی کوتینیو بازیکنی بود که در بین بازیکنان بارسا که امکان جدایی اش وجود داشت بیشترین ارزش اقتصادی را داشت و به خوبی می شد با او پاری سن ژرمن و مالک ثروتمندش را متقاعد کرد. بدون او مذاکرات با قهرمان فرانسه مطمئنا پیچیده تر خواهد شد.

باید دید جدایی او از بارسا چه تاثیری بر روند انتقال نیمار و حتی شرایط ترکیب تیم کاتالانی خواهد داشت و پاسخ این سوال را فقط زمان تعیین خواهد نمود.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40869

به "جدایی کوتینیو تاثیری بر انتقال نیمار به بارسا دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی کوتینیو تاثیری بر انتقال نیمار به بارسا دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید