تهدید نماینده مسلمان کنگره آمریکا به قتل

به گزارش مجله سرگرمی، تارنمای هیل گزارش داد: ایلهان عمر نماینده دمکرات مسلمان از ایالت مینه سوتا در کنگره آمریکا می گوید از زمان انتشار ویدئویی ویرایش شده از حملات 11 سپتامبر در توئیتر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، با تهدیدهای فزاینده مرگ روبرو شده است.

تهدید نماینده مسلمان کنگره آمریکا به قتل

ترامپ به تازگی فیلمی را از تصاویر حملات 11 سپتامبر منتشر کرد که با بخش هایی از سخنان ایلهان عمر در لا به لای آن تلفیق شده بود.

عمر، یکشنبه شب در بیانیه ای به واکنش ها علیه او از زمان انتشار این ویدئو پرداخت و نوشت: از زمان توئیت عصر آدینه رئیس جمهور، با افزایش تهدیدهای جانی مستقیم روبرو شده ام که بسیاری از آنها به ویدئوی رئیس جمهور اشاره داشت یا به آن پاسخ می داد.

این نماینده کنگره اضافه نمود: لفاظی های خشونت آمیز و همه انواع سخنان نفرت انگیز در جامعه ما جایی ندارد، چه برسد به این که از سوی فرمانده کل قوا مطرح گردد. ما همه آمریکایی هستیم و این مساله زندگی همه ما را به خطر می اندازد.

نانسی پلوسی رئیس دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفته که با مسئولان امنیتی در مجلس نمایندگان آمریکا درباره ارزیابی امنیتی وضعیت عمر و خانواده اش گفت وگو نموده است.

همکاران عمر از جمله رشیده طلیب دیگر نماینده زن دمکرات درباره حملات جمهوری خواستار به ایلهان عمر هشدار داده وگفته این حملات می تواند منجر به تحریک خشونت علیه این نماینده زن گردد. منتقدان محافظه کار رشیده طلیب چنین اتهامی را رد نموده اند.

هفته گذشته یک سخنرانی از عمر در شورای روابط اسلامی آمریکا منتشر شد. وی در این سخنرانی گفته بود که بعضی، همه مسلمانان را با هواپیماربایان حملات 11 سپتامبر یکسان می دانند.

ترامپ و بعضی دیگر، از این سخنان عمر برای متهم کردن او به کم اهمیت نشان دادن حملات 11 سپتامبر استفاده کردند.

یک هفته پیش، یک مرد نیویورکی به اتهام تهدید به قتل ایلهان عمر بازداشت شد.

به گزارش ایرنا، ترامپ در این فیلم جنجال برانگیز بخشی از سخنان عمر را منتشر کرد که گفته بود عده ای کاری نموده اند.

در حقیقت عمر بعد از انتقاد از وضعیت سخت مسلمانان بعد از حملات 11 سپتامبر و ترس و تبعیضی که با آن روبرو شده اند گفته بودچون بعضی دست به کاری زنده اند مسلمانان در آمریکا متحمل سختی هایی شده اند.

فیلم ترامپ انتقادهایی را به ویژه از سوی دموکرات ها برانگیخت و نانسی پلوسی ضمن نکوهش آن گفت خاطره 11سپتامبر موضوعی مقدس است و هر بحثی پیرامون آن باید با احترام همراه باشد.

وی همچنین از ترامپ به خاطر استفاده از تصاویر دردناک برای حمله سیاسی به یک نماینده مسلمان انتقاد کرد. ، ایرنا

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19653

به "تهدید نماینده مسلمان کنگره آمریکا به قتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید نماینده مسلمان کنگره آمریکا به قتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید