تقی پور: گروه مان سخت است اما امیدوارم بتوانیم از قهرمانی آسیا دفاع کنیم، باشگاه برای حل مشکل غذا تدابیری اندیشیده است

به گزارش مجله سرگرمی، اسماعیل تقی پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون معتقد است که تیمش در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در گروه سختی قرار گرفته است.

تقی پور: گروه مان سخت است اما امیدوارم بتوانیم از قهرمانی آسیا دفاع کنیم، باشگاه برای حل مشکل غذا تدابیری اندیشیده است

اسماعیل تقی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتسال مس سونگون در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. برنامه ما خوب پیش رفت و امیدوارم لیگ برتر را به خوبی شروع کنیم. امیدوارم مانند سال گذشته لیگ پویایی داشته باشیم. بازیکنان خوبی از قبل در اختیار داشتیم و بازیکنان باکیفیتی هم جذب کردیم.

وی درباره همگروهی مس سونگون با تیم های ناگویا اوشنز ژاپن، الظفره امارات و کاظمه کویت توضیح داد: ناگویا سه قهرمانی آسیا در کارنامه دارد و نماینده کویت هم تیم خوبی است. الظفره اما تیمی ناشناخته محسوب می گردد و فکر می کنم در مجموع در گروه سختی رقابت خواهیم کرد. مس سونگون نیز تیم بزرگی است و امیدوارم بتوانیم از قهرمانی آسیا دفاع کنیم.

سرمربی مس سونگون درباره هدف اصلی تیمش در رقابت های سال جاری به خبرنگاران گفت: هدف اصلی ما قطعاً قهرمانی است. بچه ها فعل خواستن را صرف می نمایند و برای قهرمانی آسیا وارد رقابت ها می شوند.

تقی پور درباره احتمال روبرو شدن با مشکل تهیه غذا در کشور تایلند اعلام کرد: باشگاه برای حل این مشکل، تدابیری اندیشیده است. اگر امکانش باشد یک آشپز با ما به تایلند می آید یا اینکه مواد غذایی را همراه خود به این کشور می بریم.

وی راجع به آمادگی تیمش در مسابقات جام باشگاه های دنیا گفت: ما پله پله پیش می رویم. اولین هدف ما قهرمانی در آسیاست و پس از آن کوشش می کنیم در جام باشگاه های دنیا آبروداری کنیم.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29784

به "تقی پور: گروه مان سخت است اما امیدوارم بتوانیم از قهرمانی آسیا دفاع کنیم، باشگاه برای حل مشکل غذا تدابیری اندیشیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقی پور: گروه مان سخت است اما امیدوارم بتوانیم از قهرمانی آسیا دفاع کنیم، باشگاه برای حل مشکل غذا تدابیری اندیشیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید