بیرانوند &ndash نیازمند: در انتظار مهمترین کلین شیت فصل

به گزارش مجله سرگرمی، بیرانوند با یک کلین شیت دیگر قهرمانی را به پرسپولیس هدیه خواهد داد و با ثبت شانزدهمین کلین شیت فصل، نفر اول دروازه بان های لیگ از این حیث خواهد شد.

بیرانوند &ndash نیازمند: در انتظار مهمترین کلین شیت فصل

بیرانوند - نیازمند: در انتظار مهمترین کلین شیت فصل

علیرضا بیرانوند که دربازی شنبه با ماشین سازی حضور نداشت و با حرص و جوش زیاد از صندلی ویژه بازی را تماشا می کرد، فرصت این را دارد تا بیشترین تعداد کلین شیت را لیگ هجدهم به نام خودش ثبت کند.

مهمترین رقیب او در این رکورد محسن فروزان بود که دو سه هفته ای است از میدان خارج شده و حالا پیغام نیازمند تنها دروازه بانی است که می تواند صندلی بیرانوند را به عنوان دارنده بیشترین کلین شیت به خطر بیندازد. دروازه بان های اول و سوم تیم ملی در جام ملت های آسیا حالا نقش معین کننده ای در قهرمانی تیم هایشان در لیگ برتر دارند.

بیرانوند با یک کلین شیت دیگر قهرمانی را به پرسپولیس هدیه خواهد داد و با ثبت شانزدهمین کلین شیت فصل، نفر اول دروازه بان های لیگ از این حیث خواهد شد.

نیازمند هم می تواند پانزدهمین کلین شیت این فصل خود را تجربه کند و چنانچه بیرانوند در جم گل بخورد، هم می تواند با او در این عنوان شریک گردد و هم اندک شانس های سپاهان برای قهرمانی را زنده نگه دارد.

11 - 160

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23488

به "بیرانوند &ndash نیازمند: در انتظار مهمترین کلین شیت فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند &ndash نیازمند: در انتظار مهمترین کلین شیت فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید