برگزاری اولین نشست وزرای مالی تجاری کشورهای ساحلی دریای خزر

به گزارش مجله سرگرمی، اولین نشست وزرای مالی تجاری کشورهای ساحلی دریای خزر در شهر آوازه ترکمنستان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید.

برگزاری اولین نشست وزرای مالی تجاری کشورهای ساحلی دریای خزر

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدباقر عالی در این نشست با معرفی توانمندیهای صنعتی، معدنی و زیرساختهای تجاری ایران، بر توسعه مبادلات تجاری کشورمان با تمام کشورهای همسایه به ویژه کشورهای ساحلی خزر تاکید نمود.

وی با بیان اینکه دریای خزر دریای صلح و دوستی بوده، توضیح داد: برگزاری اولین همایش مالی خزر زمینه اجرایی کردن مفاد موافقتامه همکاری مالی تجاری کشورهای ساحلی را فراهم می آورد.

معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از آمادگی ایران برای تقویت بیش از پیش مبادلات با کشورهای ساحلی خزر در زمینه های مختلفی همچون صنعت، کشاورزی، فناوریهای نوین، انرژی، گردشگری و دیگر زمینه های مورد علاقه اطلاع داد.

وی در ادامه بر ضرورت تقویت همکاری مناطق ویژه مالی و آزاد ایران با دیگر کشورها و اجرای برنامه ها و پروژه های مشترک سرمایه گذاری اشاره نمود.

در این نشست در تاریخ بیستم مرداد ماه وزرای اقتصاد کشورهای ترکمنستان، روسیه، قزاقستان و معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان حضور داشتند.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37179

به "برگزاری اولین نشست وزرای مالی تجاری کشورهای ساحلی دریای خزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین نشست وزرای مالی تجاری کشورهای ساحلی دریای خزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید