استراحت اجباری برای مجتبی عابدینی

به گزارش مجله سرگرمی، جام جهانی شمشیربازی اسپانیا به خاتمه رسید و ملی پوشان به ایران برگشتند تا برای جایزه بزرگ روسیه آماده شوند. البته گویا تغییری در ترکیب تیم ملی رخ دهد و مجتبی عابدینی نتواند در مسابقه بعدی تیم ملی را همراهی کند.

استراحت اجباری برای مجتبی عابدینی

ماجرا از این قرار است که گویا در جریان جام جهانی اسپانیا که همین دو روز پیش به سرانجام رسید، عابدینی در رقابت با حریف فرانسوی از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد. همین مسئله وضعیت این شمشیرباز را برای شرکت در رقابت های جایزه بزرگ روسیه در هاله ای از ابهام قرار داده است.

قرار است عابدینی طی امروز و فردا تحت معاینه قرار گیرد تا با آنالیز دقیق وضعیت آسیب دیدگی پای او که البته خیلی هم جدی نیست، وضعیتش برای اعزام به مسکو معین گردد. مجتبی طی یک ماه گذشته با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات جایزه بزرگ کره جنوبی و جام جهانی اسپانیا شرکت نموده است.

رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ روسیه از جمله رویدادهایی است که نتایج آن در امتیاز المپیکی شمشیربازان تأثیرگذار است. این رقابت ها 3 تا 5 خردادماه به میزبانی مسکو و تنها در بخش انفرادی برگزار می گردد.

تیم ملی سابر ایران به دنبال کسب سهمیه تیمی برای المپیک 2020 توکیو است به همین دلیل حضور در رقابت های گزینشی که همزمان در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می گردد را نسبت به رویدادهایی مانند جایزه بزرگ مسکو که تنها در بخش انفرادی است، با جدیت بیشتری دنبال می نماید.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23648

به "استراحت اجباری برای مجتبی عابدینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراحت اجباری برای مجتبی عابدینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید