استایل بهاره رهنما در سالگرد دومین ازدواجش (فیلم و عکس)

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران | سرویس چهره ها - دو سال قبل بود که خبر ازدواج مجدد بهاره رهنما، مدتی به تیتر یک اخبار در فضای مجازی تبدیل شده بود. بهاره رهنما پس از جدا شدن از پیمان قاسم خانی با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.

استایل بهاره رهنما در سالگرد دومین ازدواجش (فیلم و عکس)

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در دهم آذرماه سال 52 در اراک به جهان آمد. او فعالیت هنری خود را در سال 71 و با بازی در فیلم سینمایی افعی شروع کرد. چهار سال بعد او توانست با بازی در سریال بازگشت به خانه به تلویزیون نیز راه پیدا کند. بهاره یکی از پرکارترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران به حساب می آید و تا کنون در بیش از 50 اثر سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش نموده است. از جمله کار های او می توان به بازی در ایکس لارج، آینه بغل، توفیق اجباری، مرد هزار چهره و بچه مهندس اشاره نمود. بهاره رهنما در سال 1370 با پیمان قاسم خانی، فیلمنامه نویس، ازدواج کرد و از او صاحب دختری به نام پریا شد. پس از گذشت 24 سال از این رابطه این دو از هم جدا شدند و تنها دو سال پس از این جدایی بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.

عروسی بهاره رهنما

خبر ازدواج بهاره رهنما و همسر دومش مدتی به تیتر یک اخبار در فضای مجازی تبدیل شد و سر و صدای زیادی به راه انداخت. در مردادماه سال 97 بود که بهاره رهنما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اولین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفت (جشن اولین سالگرد ازدواج بهاره رهنما و همسرش). البته این خاتمه کار نبود و سال بعد نیز او با تجملاتی بیشتر دومین سالگرد ازدواج خود را با امیرخسرو عباسی جشن گرفت و عکس های آن را در فضای مجازی منتشر کرد. مساله ای که صدای بسیاری را در فضای مجازی در آورد و از او بسیار انتقاد شد.

تحصیلات بهاره رهنما

بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی دارد و این روز ها به یکی از چهره های پرحاشیه در فضای مجازی بدل شده است.

بهاره رهنما و دخترش پریا

جدایی بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی موجب جدایی او از تنها دخترش، پریا، نشد و او هر از چندگاهی عکس هایی را به همراه دخترش در صفحه اینستاگرام خود منتشر می نماید. بهاره همچنین برای جشن تولد دخترش که مردادماه به جهان آمده است پست ها و استوری هایی را در فضای مجازی منتشر نموده و آن را به باشکوه ترین نحو برایش جشن می گیرد (پست و استوری عاشقانه بهاره رهنما برای تولد دخترش).

بهاره رهنما و برج کاملیا

در خرداد سال 98 بود که بهاره رهنما با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، با هوادارانش صحبت کرد و به آن ها نصیحت نمود که در خرید خانه دقت نمایند چرا که او دو سال است که برج کاملیا 3 را خریده و اکنون با مسائل عدیده ای روبرو شده است. این صحبت های او واکنش های منفی زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت و بعضی او را به فخرفروشی متهم کردند (فخر فروشی بهاره رهنما در اینستاگرام).

لاغری بهاره رهنما

بهاره رهنما توانسته با عمل اسلیو معده و مراقبت های پس از آن 40 کیلوگرم از وزن خود کم کند. نعیمه نظام دوست نیز از دیگر هنرمندانی است که از این عمل جراحی برای رسیدن به تناسب اندام استفاده نموده است.

بهاره رهنما در جشن سالگرد ازدواجش

چند روز پس از انتشار عکس هایی از جشن دومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما در فضای مجازی، او کلیپ و عکس های بیشتری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

بیوگرافی امیرخسرو عباسی

امیرخسرو عباسی متولد سال 53، مدیر شرکت پارس پخش کهن است. در این شرکت فراوری 120 قلم کالای آرایشی و بهداشتی ایرانی با برندگ ژاکسی و هاینس انجام می گردد. از افتخارات امیرخسرو عباسی، دریافت دو تندیس در سال های 92 و 93 از دست نماینده وزیر و انتخاب به عنوان جوان کار آفرین در سال 95 بخاطر راه اندازی فراوریات محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور است.

بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در سیزدهم مردادماه سال 96 در صحن حرم امام رضا (ع) به عقد یکدیگر در آمدند و در چهارم شهریور همان سال، طی مراسم با شکوهی که با حضور هنرمندان سرشناس کشور برگزار گردید، جشن عروسی خود را برگزار کردند.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: setare.com
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 141248

به "استایل بهاره رهنما در سالگرد دومین ازدواجش (فیلم و عکس)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استایل بهاره رهنما در سالگرد دومین ازدواجش (فیلم و عکس)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید