اخراج برانکو در سالگرد اخراج سرمربی الاتحاد، الاهلی طلسم شده است!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال الاهلی عربستان آخرین بار در فصل 2015 - 2016 و با هدایت کریستیان گروس مربی سوییسی به عنوان قهرمانی در لیگ عربستان رسید. بعد از آن، این تیم دیگر رنگ قهرمانی به خودش ندید و در سه سال گذشته و تا همین دیشب 5 بار مربیان خارجی اش را تغییر داده است.

اخراج برانکو در سالگرد اخراج سرمربی الاتحاد، الاهلی طلسم شده است!

بعد از گروس، سرگئی ربروف هدایت الاهلی را بر عهده گرفت ولی وی بعد از باخت به پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و حذف از این رقابت ها، در میانه فصل از هدایت الاهلی برکنار شد. فتحی الجبال تونسی، پابلو گوئیدی، خورخه فوساتی و برانکو ایوانکوویچ دیگر مربیان خارجی بودند که هر کدام به دلیل ناکامی از کار خود برکنار شدند. به این ترتیب به نظر می رسد الاهلی بعد از گروس به نوعی طلسم شده است و حالا مدیران الاهلی در صدد بازگرداندن این مربی سوئیسی هستند.

نکته دیگری که در اخراج برانکو از تیم الاهلی مورد توجه فوتبالدوستان عربستانی قرار گرفته، برکناری این مربی در سالگرد اخراج سرمربی الاتحاد است. 15 سپتامبر 2018 رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الاتحاد از سمتش برکنار شد و این تیم با عنوان دهمی لیگ عربستان را به خاتمه رساند. 14 سپتامبر 2019 هم برانکو بعد از سه هفته از هدایت تیم الاهلی اخراج شد و حالا هواداران این تیم منتظرند تا ببینند تیمشان با چه عنوانی لیگ را به اتمام می رساند.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45743

به "اخراج برانکو در سالگرد اخراج سرمربی الاتحاد، الاهلی طلسم شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج برانکو در سالگرد اخراج سرمربی الاتحاد، الاهلی طلسم شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید