آلگری: رونالدو آماده بازگشت است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی یووه از انتها مصدومیت رونالدو و آمادگی کامل او برای بازگشت به ترکیب این تیم در دیدار حساس برابر آژاکس اطلاع داد.

آلگری: رونالدو آماده بازگشت است

آلگری: رونالدو آماده بازگشت است

ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در زمین آژاکس در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بر آمادگی کریس رونالدو، ستاره پرتغالی و سایر بازیکنان بانوی پیر تأکید کرد.

سرمربی یووه در این باره گفت: رونالدو با تیم تمرین نموده است و اگر اتفاقی نیافتد در ترکیب خواهد بود. آژاکس تیم قدرتمندی است. آنها رئال مادرید را حذف کردند و با بایرن مونیخ بازی برابری داشتند، پس تیم تکنیکی و باکیفیتی هستند. باید سریع و با دقت باشیم. احساس می کنم هر اتفاقی در این بازی ممکن است رخ دهد و بعید می دانم بازی بدون گل به خاتمه برسد.

وی ادامه داد: در خط میانی، سامی خدیرا و یا بنتانکور بازی خواهند کرد. فقط سه مدافع مرکزی دارم و شک دارم که از همه آنها استفاده کنم یا نه. روگانی یکی از بهترین مدافعان اروپاست. امره جان شرایط خوبی داشت، اما فکر نمی کردم خدیرا بتواند 70 دقیقه مقابل میلان بازی کند. او بار دیگر ثابت کرد بازیکن بزرگی است، توانایی بازیخوانی خوبی دارد و با موقعیت های مختلف می تواند کنار بیاید. بنتانکور بازیکن فعال تری است، اما تجربه ندارد. ما دوئل های یک به یک زیادی خواهیم داشت که بنتانکور باید بتواند به خوبی در آنها پیروز گردد.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18669

به "آلگری: رونالدو آماده بازگشت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: رونالدو آماده بازگشت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید